OPERATOR CONTACT CENTER
Wirecard caută o persoană sociabilă pentru a oferi consultanță clienților, pentru diverse proiecte Wirecard.
Responsabilități
- Preluarea apelurilor telefonice ale clienţilor (posesori de carduri şi reprezentanţi ai instituţiilor-client) şi soluţionarea problemelor semnalate de aceştia privind cardurile şi tranzacţiile aferente, ATM, etc, prin furnizarea de informaţii şi suport tehnic permanent
- Oferirea de informaţii corecte şi actualizate clienţilor
- Înregistrarea tuturor apelurilor în aplicaţia dedicată
- Monitorizarea diferitelor interfeţe din sistem
- Procesare fişiere respectând SLA
- Preluarea şi transmiterea de sesizări/informări via e-mail
- Înregistrarea reclamaţiilor din partea clienţilor şi rezolvarea acestora la nivelul lor de competenţă sau escalarea sesizărilor şi urmărirea procesului până la finalizarea acestora
Profil
- Studii superioare absolvite sau în curs (de preferinţă, tehnice)
- Cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office – Word, Excel, E-mail)
- Calm şi stăpânire de sine, atenţie la detalii, atenţie distributivă
- Persoană responsabilă, amabilă, cu spirit de echipă şi bune abilităţi de comunicare
- Cunostinţe medii de limba engleză
Ce oferim
- Se asigură training de pregătire pentru postul ocupat, în raport cu specificul activităţii desfăşurate
- Pachet salarial motivant, cu tichete de masă
- Program de lucru în ture
Contact
Wirecard Romania SA
Cristina Ivan
Human Resources Director
hr.ro@wirecard.com
Înapoi