DEVENIȚI PARTE DIN ECHIPA WIRECARD

OPERATOR CONTACT CENTER

Wirecard caută o persoană sociabilă pentru a oferi consultanță clienților, pentru diverse proiecte Wirecard.

 

Responsabilități

  • Preluarea apelurilor telefonice ale clienţilor (posesori de carduri şi reprezentanţi ai instituţiilor-client) şi soluţionarea problemelor semnalate de aceştia privind cardurile şi tranzacţiile aferente, ATM, etc, prin furnizarea de informaţii şi suport tehnic permanent
  • Oferirea de informaţii corecte şi actualizate clienţilor
  • Înregistrarea tuturor apelurilor în aplicaţia dedicată
  • Monitorizarea diferitelor interfeţe din sistem
  • Procesare fişiere respectând SLA
  • Preluarea şi transmiterea de sesizări/informări via e-mail
  • Înregistrarea reclamaţiilor din partea clienţilor şi rezolvarea acestora la nivelul lor de competenţă sau escalarea sesizărilor şi urmărirea procesului până la finalizarea acestora

 

Profil

  • Studii superioare absolvite sau în curs (de preferinţă, tehnice)
  • Cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office – Word, Excel, E-mail)
  • Calm şi stăpânire de sine, atenţie la detalii, atenţie distributivă
  • Persoană responsabilă, amabilă, cu spirit de echipă şi bune abilităţi de comunicare
  • Cunostinţe medii de limba engleză

 

Ce oferim

  • Se asigură training de pregătire pentru postul ocupat, în raport cu specificul activităţii desfăşurate
  • Pachet salarial motivant, cu tichete de masă
  • Program de lucru în ture

 

Contact

Wirecard Romania SA
Cristina Ivan
Human Resources Director
hr.ro@wirecard.com


Înapoi

Aplică acum

ÎNCARCĂ CV